2013. augusztus 20., kedd

Díj. :3

                                         A díjat nagyon szépen köszönöm Csonka Odettnek. ♥


Szabályok:


1. Írj magadról 10 dolgot.
2. A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell.
3. Tegyél fel te is 10 kérdést a jelöltjeidnek!
4. Küldd tovább 5 embernek!



1. Írj magadról 10 dolgot!


1. Budapesten lakok. :)
2. Két öcsém van, de az egyik féltestvér, mivel a szüleim elváltak.
3. 8 éves koromban költöztünk ki Angliába, viszont tavaly visszajöttünk Magyarországra a szüleim munkája miatt.
4. 13 éves vagyok, most megyek 8-ba. :)
5. Van egy kutyám (Cherry) és egy hörcsögöm (Hamster).
6. Ha felnövök divattervező vagy író szeretnék lenni. (Nagyok az elvárásaim, ugye? :D )
7. Minden nap futok időre, vagy a futópályán, vagy a környéken.
8. Imádok táncolni! *-*
9. Félek a nyolcadiktól, mivel az az egy év nagyon hamar letelik, majd ballagok és a gimibe egyedül fogok menni. :(
10. A szüleim szerint gyors haragú vagyok, a barátaim szerint idióta... :'DDD


2. Válaszolj a kérdésekre! (Csonka Odett kérdései:))

1) Mi álmaid városa?
Huhh... Imádom Londont, gyönyörű este, és a divat városa, viszont ott van Miami. A tengerpart, Austin (♥), a gyönyörű kilátás, a házak... És mondtam már, hogy Austin ? :D :3

2) Szeretnél majd könyvet írni?
Őszintén, már elkezdtem egyet, viszont nem tudom még, hogy majd ha nagyobb leszek, kiadom-e, vagy csak magamnak és a családomnak írom. De igen, szeretnék majd könyvet írni. :)

3) Jellemezd magad egy szóval!
Imádnivaló! :D Nem, dehogy is! Szerintem  közvetlen vagyok. (Tudom, hogy nem egy szó, de na...:D )

4)Mit szeretsz magadon?
Hát...A hajam. ^.^Sokan mondják, hogy jó ha dús. :) Szeretem, hogy hosszú. (És őszintén szerintem a hajammal foglalkozok a legtöbbet. :P )

5)Legrosszabb pillanatod az életben?
Amikor anya és apa vitatkoztak, az a pillanat örök emléket hagy nálam. :/

6)Legjobb? :D
Talán... amikor "szerelmet vallott" nekem egy bizonyos személy. :$ :D

7)Szereted az életed?
Igen! :D Bár vannak rosszabb pillanataim, de idővel elfelejtem (vagyis remélem :P )

8)Ki a példaképed?
Demi Lovato. :) Kiskorában ételzavarokkal küzdött és legyőzte. Drogozott, de sikerült abbahagynia. Példaképem, mivel ezeket a nehéz dolgokat mind legyőzte és hová eljutott. ;)

9) Mit nézel meg először az emberekben?
A cipőjét. xD Aztán a szemeit. ;)

10)Melyik hírességgel találkoznál legszívesebben?
Austinnal. Ez természetes.;) Meg Demivel, One Direction, Union J (*-*). :D

3. Tegyél fel 10 kérdést!

1.Milyen színű a szemed? *-*
2.Hány éves vagy?
3.Vannak tesóid?
4.Kaphatunk ízelítőt a következő részből ? ;)
5.Van háziállatod?
6.Van barátod/barátnőd?
7.Tervezed, hogy az írással fogsz foglalkozni?
8.Milyen szinten tudsz más nyelven/nyelveken?
9.Mi az álomvárosod?
10. Szereted ezt a roh@dt nagy meleget ? :DD




4. Jelöltjeim
killmeyoursmile.blogspot.hu :3
yousayyourejustafriend.blogspot.hu :3
azértvannakazalmokhogyvaloravaljanak.blogspot.hu :3
say-somethin.blogger.hu :3
thelastreson.blogspot.hu  :3

Ui.: A kövi rész MA befejezem és holnap FELRAKOM! :D Szóval dobpergéééést! És izgulniii! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése